Badanie
Lojalności
				
															Detektyw Bernadetta - Badanie Lojalności
W każdej firmie lojalność pracowników stanowi fundament bezpieczeństwa i stabilności. Niestety, nawet z pozoru zaufani pracownicy mogą działać na szkodę przedsiębiorstwa. W takich sytuacjach warto sięgnąć po pomoc profesjonalnego detektywa, który w dyskretny i zgodny z prawem sposób przeprowadzi badanie lojalności zatrudnionej osoby.
Usługa ta polega na zebraniu informacji i dowodów dotyczących zachowań pracownika – zarówno w czasie pracy, jak i poza nim – które mogą świadczyć o nielojalności lub działalności sprzecznej z interesem pracodawcy. Detektyw może przeprowadzić obserwację, analizę korespondencji służbowej (jeśli dostępna i zgodna z prawem), sprawdzić powiązania pracownika z konkurencją, a także wykorzystać metody wywiadu środowiskowego.
Badanie lojalności znajduje zastosowanie m.in. w przypadku podejrzenia o wynoszenie informacji handlowych, prowadzenie równoległej działalności konkurencyjnej, naruszenia zakazu konkurencji, przyjmowanie nielegalnych korzyści od kontrahentów czy też niewłaściwe reprezentowanie firmy na zewnątrz. Pracodawca zyskuje dzięki tej usłudze twarde dowody, które mogą być użyte w rozmowie z pracownikiem, w działaniach prawnych lub przy rozwiązywaniu umowy.
Wszystkie działania podejmowane przez detektywa są wykonywane z zachowaniem pełnej dyskrecji, tak aby nie wzbudzać podejrzeń i nie zaburzać atmosfery pracy. Klient otrzymuje szczegółowy raport zawierający dokumentację fotograficzną, nagrania, notatki operacyjne oraz analizę sytuacji. Usługa ta może uchronić firmę przed poważnymi stratami finansowymi i wizerunkowymi.
W jakich sytuacjach może się przydać Badanie Lojalności?
Pracownik wynosi dane klientów i kontaktuje się z nimi poza firmą.
Nowy pracownik ma dostęp do poufnych informacji – potrzeba weryfikacji jego intencji.
Współpracownik jest podejrzany o pracę „na boku” w konkurencyjnej firmie.
Pojawiają się niewyjaśnione straty magazynowe – podejrzenie sabotażu lub kradzieży.
Ktoś z zespołu przekazuje wewnętrzne informacje do mediów lub forów branżowych.
Problemów w związku nie trzeba rozwiązywać samemu
Nie bój się szukać pomocy innych
